סברס הפקות סטנד אפ ביוטיוב סברס הפקות סטנד אפ באינסטגרם סברס הפקות סטנד אפ בפייסבוק אתר קבוצת סברס אתר בית המרצים
בית המרצים הופעות בסוף השבוע
סברס - סטנד אפ, הופעות

ייצוג אמני סטנד אפ

דף הבית > ניוזלטר > ייצוג אמני סטנד אפ
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה משמעותית של אמני סטנד אפ והפקות בידור המקדמים את עצמם בעזרת משרד יחסי ציבור. 
 
בעבר הלא רחוק, כאשר אמן סטנד אפ העלה מופע בידור, הוא קודם ופורסם באמצעות המועדון שבו הוא הופיע. הפרסום נעשה בדרך כלל על ידי פוסטרים ומודעות מקומיות, אך עם הזמן הגיעו האמנים למסקנה כי בשוק תחרותי כל כך זה פשוט לא מספיק. מועדון הופעות לא יכול לעשות את מה שמשרד יחסי ציבור יכול.  
 

קדם את עצמך 

עולם יחסי הציבור חולש על כל תחומי ה"צרכנות", החל במוצרי צריכה וכלה בתרבות. כל מוצר שצריך להימכר זקוק לקידום. גם תרבות היא מוצר שאנו צורכים, ובאופן קבוע. אנחנו צופים בסרטים בקולנוע, אוכלים במסעדות, יוצאים להצגות ובמופעים ומבקרים במוזיאונים. 
 
כיצד אנו נחשפים לכל אירועי התרבות והמקומות הללו? בעזרת הטלויזיה, האינטרנט, המדיה הכתובה, פרסום החוצות וכו'. הכלל הוא מאוד פשוט – ככל שהמקום או האירוע מקודמים באופן אינטנסיבי יותר, כך עולה כמות הקהל המגיע לראות או לחוות.
 
אמני סטנד אפ שרוצים להתפתח בעולם הבידור ולמלא אולמות לא יכולים להסתמך על פרסום מקומי של אולמות או של מועדונים. החשיפה שהם זקוקים לה היא חשיפה רוחבית ותקשורתית. הם צריכים ליצור סביבם באזז, להיות בכותרות ולהפוך לאייטמים. אמני סטנד אפ שנמצאים במדורי הרכילות למשל זוכים לחשיפה ענקית, ומביאים הרבה יותר קהל אל המופעים שלהם. 
 

כיצד הופך אמן סטנד אפ לדמות מוכרת?

מהו תפקידו של משרד יחסי ציבור בקידום האמן? בראש ובראשונה המשרד מייצג את האמן, ממתג אותו ומייחד אותו מאמנים אחרים. הוא לוקח את היתרון היחסי שלו ומבליט אותו כמה שאפשר, כך שהאמן ייצור הזדהות עם הקהל ויהפוך לדמות מוכרת. המטרה היא להתאים את האמן לז'אנר שהוא מזוהה איתו, ולדאוג לכך שהאישיות שלו תהיה כרטיס הביקור שלו. 
 
עבודתו של משרד יחסי ציבור כוללת פרסום וקידום במדיות השונות. לדוגמא – השתתפות בפרסומות טלויזיה; הופעה בשלטי חוצות ובפרסום במדיה המודפסת. סטנדאפיסטים רבים מייצגים חברות או מותגים, ומעבר לתגמול הכספי שהם מקבלים על ההשתתפות בפרסומת, הם זוכים ל"זמן מסך" ולחשיפה משמעותית. 
 
המשרד דואג שהאמן יישאר בכותרות. הוא ידאג לכתבות תדמית בעיתונים ובמגזינים ולכתבות שער. אחד מערוצי הקידום המשמעותיים ביותר לאמן מכל סוג הוא ראיון העומק. מדובר בראיון עיתונאי לכל דבר, הכולל שאלות אישיות, וכך יכול הקורא להכיר את האמן ולדעת יותר על עולמו.  
 
כל משרד יחסי ציבור יודע שפופולאריות של אמנים מתבטאת גם במספר הפעמים שהם מופיעים במדורי הרכילות. מדובר במדיה הנצרכת על ידי קהל רחב ומאוד מגוון באופן יום-יומי, ולכן היא נחשבת לערוץ קידום בעל ערך רב מאוד לאמן.
 
יחס העלות-תועלת בייצוג אמנים על ידי משרד יחסי ציבור ברור ומובן. אמן ללא קידום עשוי למצוא את עצמו בשולי עולם הבידור. גם אם הסחורה טובה היא אינה שווה אם אין מי שימכור אותה.  
 

הצטרפות למועדון סטנד אפ
הרשמו עכשיו למועדון הלקוחות של “סברס יזמות וייצוג”, ותוכלו להנות ממגוון רב של מבצעים ומתנות.
תאריך לידה: 
איזור מגורים: 
לוח מופעים סטנד אפ
נובמבר 2019
אבגדהוש
 
 
 
 
 
3
5
10
11
12
13
15
17
18
19
20
26
קויפמן 4, תל אביב, 68012 info@sabrespro.co.il 03-5620031 072-3310969
שיווק חכם   reVision